Ugrás a tartalomhoz
Nyomtatható verzió

Megrendelő szerv regisztrációja

  1. A regisztráció megkezdéséhez szükséges megállapodás letöltéséhez kattintson a …… weboldal felső menüsávban található „Dokumentumtár” menüpontra.
  2. A megjelenő aloldalon kattintson a „Belépés” gombra majd a Megrendelő szerv regisztráció menüpont kiválasztása után töltse le és töltse ki az alábbi dokumentumot:
    • D/E-001-SZ Központi infokommunikációs közszolgáltatás igénybevételére irányuló Központi közszolgáltatás-igénybevételi megállapodás (a továbbiakban: Megállapodás)
  3. A Megállapodáson az intézmény vezetőjének aláírása és az intézményi pecsét helyett az aláíró minősített vagy minősített tanúsítványon alapuló fokozott biztonságú elektronikus aláírása vagy bélyegzője is elhelyezhető.
  4. A Megállapodásban az intézmény vezetője kijelöl két kapcsolattartót.
  5. A Megállapodás megfelelő formai és tartalmi kitöltése és beszkennelése után kattintson a …… oldal jobb felső sarkában található PORTÁL menüpontra.
  6. A megjelenő oldalon a „Regisztrációs folyamat indítása” gombra kattintva indítható el a regisztráció.
  7. Ezt követően megjelenik a regisztrációs űrlap, amelybe rögzíteni kell a szervezet és a kapcsolattartók adatait, valamint fel kell tölteni az előzetesen kitöltött és aláírt Megállapodást.
  8. A regisztrációhoz szükséges adatok felvitelét az egyik, az intézmény vezetője által kijelölt, a Megállapodásban is megnevezett kapcsolattartó végezze.
  9. A kitöltéshez a mezők alatt megjelenő információs szövegek nyújtanak segítséget. További segítség a tamogatas.aafk@idomsoft.hu e-mail címen kérhető.
  10. Amennyiben a Megállapodás és az adatok feltöltése megtörtént, a kapcsolattartó a „Regisztráció elküldése” gombra kattintva küldheti be a regisztrációs igényt.
  11. Az űrlap kitöltés közben nem menthető el, azaz az adatokat egyszerre kell felvinni az űrlapra. A böngésző „vissza” nyílra kattintásakor a teljes adatlap elvész, tehát az űrlap kitöltése közben a használata nem ajánlott.
  12. Ha a Megállapodásban és a regisztráció során megadott adatok nem egyeznek, a regisztráció elutasításra kerül.
  13. A regisztrációs igény beérkezéséről a kapcsolattartó a regisztrációs felületen azonnali visszajelzést kap. A kötelezően kitöltendő mezők üresen hagyása esetén a regisztrációs igény nem küldhető be.
  14. A regisztrációs igény benyújtása után a központi alkalmazás szolgáltatóként kijelölt IdomSoft elvégzi a megadott adatok és a feltöltött dokumentumok tartalmi és formai ellenőrzését.
  15. A regisztráció eredményéről a kapcsolattartók a regisztrációkor megadott e-mail címükön keresztül értesülnek.
  16. Sikeres regisztrációt követően a Portálra való belépéshez kattintson a …… oldal jobb felső sarkában található PORTÁL menüpontra. A megjelenő Portál aloldalon a „Belépés” gombra kattintás után adja meg az e-mail-ben megküldött felhasználónevét és a hozzá tartozó jelszót. Az első bejelentkezés után a jelszót meg kell változtatni.
  17. A regisztrációt követően mindkét kapcsolattartó azonos szerepkörbe kerül, megegyező jogosultságot kap a Portálon.